فیلتر شنی

فیلتر شنی  یا فیلترهای تحت فشار نیلفام از مراحل مهم زلال سازی و تصفیه تکمیلی در پکیج تصفیه فاضلاب می باشد. نحوه عملکرد فیلترهای شنی، تصفيه فيزيكي آب و فاضلاب با به دام انداختن ذرات معلق در لايه هاي بستر فیلترهای شنی که عموما از جنس سیلیس است، مي باشد. فاضلاب از قسمت فوقاني دستگاه وارد و پس از عبور از لايه هاي بستر فیلترهای شنی، انجام فرآيند زلال سازي و حذف ذرات کوچکتر از 50 میکرون، از قسمت زيرين فيلتر خارج مي شود. جنس مخازن فیلترشنی از ورق فولادی با سه لایه رنگ اپوکسی می باشد. هر فيلتر داراي شبكه لوله كشي به همراه اتصالات و شير آلات براي آب ورودي، خروجي، شستشوي معكوس، تخليه هوا، فشارسنج و دريچه هاي بازديد جهت دسترسي به داخل فيلتر مي باشد.

 افزایش افت فشار در فیلترهای شنی نیلفام به سبب تجمع ذرات معلق هنگام عبور از صافی ها رخ می دهد. هنگامی که افت فشار بیش از مقدار بحرانی می شود، صافي از مسير تصفيه خارج و به وسیله روش شست و شوی معکوس، شسته مي شود. به این ترتیب ضمن منبسط شدن بستر، آلودگي هاي صافي برطرف گردد. به طور معمول جنس بستر صافي هاي فیلتر شنی، شن، آنتراسيت و يا خاک دياتومه مي باشد. عمق و اندازه صافی به گونه ای طراحی می شود که در هنگام شتسشو معکوس فضای کافی برای انبساط بستر وجود داشته باشد فیلترهای شنی قابلیت جداسازی مواد معلق تا قطر50 میکرون را دارا می باشد.

فیلتر شنی

هتل ها ، تعمیرگاه های ماشین آلات ، کارخانه غذا و نوشیدنی ، دارویی/ زمان تحویل: تا 1 ماه/ گارانتی: 1 سال/ ظرفیت محصول: از 2 تا 100 مترمکعب در ساعت
تماس برای قیمت