تصفیه فاضلاب بهداشتی


پکیج نوین تصفیه فاضلاب بهداشتی


  

 
 پكيج‌هاي تصفيه فاضلاب صنعتی و بهداشتي سيستم‌هايي هستند كه براي تصفيه فاضلاب بصورت متمرکز طراحي و ساخته میشوند.از آنجا كه اين سيستم‌ها داراي تمامي واحدها و تجهيزات مورد نياز جهت تصفيه هستند، اصطلاحا به آنها پكيج تصفيه فاضلاب گفته مي‌شود.

شرکت مهندسی کاشفان نیلفام مفتخر است با اختراع پکیج های نوین تصفیه فاضلاب با رشد تلفیقی و با بهره گیری از دانش کارشناسان، متخصصان و مجریان با سابقه این شرکت، پكيج‌ها را بصورت فلزي و پلی اتیلنی با استفاده از نوین ترین تکنولوژی تصفیه فاضلاب مبتنی بر شرایط تعریف شده در پروژه شامل پکیج با بار آلودگی کم، متوسط و زیاد مشاوره، طراحي و اجرا ‌نمايد. فاضلاب های آلوده و بیماری زا پس از هدایت به این سیستم و طی مراحل مختلف تصفیه به پسابی زلال بدون بو و عاری از مواد معلق پالایش می گردند.

پساب خروجي اين پكيج‌ها با استانداردهاي سازمان حفاظت محيط زيست بین المللی و ایرانی مطابقت داشته و با توجه به طراحي از آن مي‌توان براي مصارف كشاورزي و آبياري فضاي سبز يا تخليه به چاه جاذب، تخليه به آبهاي سطحي و آب مصرفی فلش تانکها استفاده نمود.



مزایای پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام

در خصوص سطح فناوری پکیج های نوبن تصفیه فاضلاب نیل فام می توان به موارد ذیل اشاره نمود.


1)  فناوری به کار گرفته شده در محصولات این شرکت با توجه به نیاز مشتری ترکیبی از فناوری روز دنیا در زمینه تصفیه فاضلاب های بهداشتی (انسانی، شهری یا روستایی یا پرسنلی) شامل A2O ، MLE، IFAS،MBBR،USBF ، Biological Filters، Tapered Aeration، هوادهی مرحله ای بیو راکتورهای بافل دار و تصفیه هوازی چند مرحله ای می باشد.

2)     شاخص های کیفی پساب خروجی از محصولات این شرکت (شامل COD، BOD5، TSS، رنگ، بو، نیترات، فسفات، کدورت) کاملاً مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست جهت تخلیه به منابع آب های سطحی است.

3)   رژیم هیدرولیکی جریان با توجه به نتایج تجربی و مرتبه اول واکنش های زیستی در بیو اکتورهای هوازی از نوع جریان پیستونی (Plug Flow) طراحی و اجرا گردیده است.

4)   با توجه به فناوری به کار گرفته شده در این محصولات، زمان ماند سلولی (SRT) در بیو راکتورهای هوازی بالاتر از 20 روز بوده و نیازی به هاضم های هوازی و بی هوازی جهت هضم لجن مازاد نمی باشد.

5)   فضای مورد نیاز جهت اجرای پکیج های نوین فاضلاب نیلفام به روش رشد تلفیقی حداقل 50 درصد کمتر از فرآیند متعارف از جمله لجن فعال- هوادهی ممتد می باشد. کاهش ابعاد و احجام مخازن تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی دارد، به گونه ای که تا حداقل 30 درصد مصرف انرژی بهینه سازی شده است.

6)   این پکیج ها بدون بو و سر و صدا بوده و در مناطق شهری در مجاورت منازل مسکونی به منظور تأمین آب مورد نیاز جهت فضای سبز و آبیاری درختان غیر مثمر مورد استفاده قرار گرفته است


         

 

7)  کلیه تجهیزات الکترومکانیکال شامل بلوئرهای هوادهی، پمپ های لجن برگشتی، لوله های انتقال هوا و لجن برگشتی، تابلوهای برق و فرمان در کریدورهای بین پکیج ها طراحی و اجرا می گردد و نیازی به احداث ساختمان های جانبی و صنعتی جهت اتاق برق و اتاق بلوئرها نمی باشد.
 

8)  پروتکل های سندبلاست و رنگ آمیزی این شرکت مطابق استانداردهای جهانی، محصولات این شرکت را در برابر شرایط خورنده محیطی فاضلاب شامل اکسیژن، میکرو ارگانیسم ها، آب ناخالص و نور خورشید مقاوم نموده و عمر مفید محصولات را تا 20 سال افزایش داده است
 

9)  تحلیل سازه ای مخازن پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام با به روزترین نرم افزارهای مربوطه در راستای افزایش مقاومت سازه ای و کاهش وزن سازه های فلزی و اقتصادی نمودن محصولات تولیدی می باشد.
 

10)  مدل سازی پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام با نرم افزارهای تخصصی به منظور بهینه کردن فرآیند شامل کاهش زمان ماند هیدرولیکی و افزایش شوک پذیری هیدرولیکی و افزایش بار آلی و افزایش راندمان حذف آلاینده ها در محصولات تولیدی می باشد.
 

11)  امکان تولید پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام با ظرفیت های متنوع از 5m3/day تا 5000m3/day به صورت پیش ساخته در کارخانه این شرکت در 3 کلاس مختلف و 5 فرآیند متنوع بنا به درخواست مشتری و مشخصات کمی و کیفی فاضلاب تولیدی، شرایط آب و هوایی منطقه، کیفیت پساب خروجی مورد نیاز، محدودیت های های فضا و تأمین انرژی مورد نیاز می باشد.
  

12)   قیمت تمام شده محصول به هیچ عنوان قابل رقابت نمی باشد. فرآیند استفاده شده بگونه ای طراحی شده است که در عین بهینه بودن نتایج کیفیت پساب خروجی ، ابعاد و احجم مخازن بسیار کوچک می باشد و همین امر قیمت تمام شده به صورت چشمگیر کاهش می دهد.


13)  این پکیج ها برای کلیه فاضلاب های صنعتی بصورت مجزا و متناسب با صنعت مورد استفاده و نوع فاضلاب طراحی و تولید می گردد.



14)  کیفیت پساب خروجی بگونه ای است که قابلیت استفاده مجدد حتی جهت شستشوی معابر و سیستم های کارواش مناسب می باشد.

 

       

 
  کاربرد پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام

این سیستم ‌ها جهت تصفیه فاضلاب اجتماعات، مناطق روستایی و کم جمعیت که دارای شبکه یا فاقد شبکه جمع آوری هستند، مورد استفاده قرار می‌ گیرند و اهم این مناطق و محل ها به شرح زیر می ‌باشند:

1-    اجتماعات شهری و جوامع روستایی با جمعیت های متفاوت

2-    طرح های مسکن مهر                 

3-    صنایع، کارخانجات و کارگاه ها

4-    بیمارستان ها و مراکز بهداشتی ـ درمانی      

5-    کشتارگاه ها، مرغداری ها و صنایع مشابه

6-    هتل ها و مراکز اسکان موقت

7-    کمپ های تفریحی و کارگری        

8-    رستوران ها و اماکن بین شهری

9-    پادگان ها و شهرک های نظامی     

10-  شهرک ها و مجتمع های مسکونی (آپارتمان ها)

11-  مراکز آموزشی از قبیل دانشگاهها، مدارس و آموزشگاهها

   


فرایند تصفیه در پکیج نوین تصفیه فاضلاب نیل فام

در پکیج نوین تصفیه فاضلاب نیلفام میکروارگانیسم ها (بویژه باکتری ها) نقش اصلی را در فرآیند تصفیه برعهده دارند چرا که آن ها با استفاده ازمکانیسم های درونی خود مواد آلی موجود در فاضلاب را جذب کرده و از آن برای تولید سلول جدید و کسب انرژی استفاده می کنند. از آنجاکه سهم عمده ای از آلاینده های فاضلاب را مواد آلی تشکیل می دهند، استفاده از روشهای بیولوژیکی امروزه بطور گسترده ای برای تصفیه فاضلاب ها متداول شده است. روش های بیولوژیکی قادرند با هزینه ای پایین، طیف گسترده ای از آلاینده ها را مورد تصفیه قرار دهند.

 در پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام از انواع مختلف فرآیندهای بیولوژیکی همچون فرآیند MBR، EAAS، MBBR، IFAS، SBR، RBC، UASB و... بسته به نوع فاضلاب و میزان آلاینده ها، استفاده می گردد. 




اجزاء تشکیل دهنده پكيج نوین تصفيه فاضلاب بهداشتی نیل فام

1-    کانال آشغالگیر

2-    مخزن دانه گیری و چربی گیری

3-    مخزن متعادل ساز

4-    مخزن تصفیه بیولوژیکی آنوکسیک

5-    مخازن تصفیه بیولوژیکی هوازی چند مرحله ای با استفاده از راکتور بافل دار و مجهز به صفحات مدیا و سیستم هوادهی عمقی حباب ریز

6-    مخزن ته نشینی مجهز به صفحات لاملا

7-    مخزن ذخیره لجن مازاد مجهز به دیفیوزرهای حباب درشت

8-    کمپرسور هوا پمپ دیافراگمی و فیلتر پرس (گزینه پیشنهادی جهت تهیه لجن خشک)

9-    حوضچه گندزدایی

10-   مخزن ذخیره فاضلاب تصفیه شده مجهز به سیستم سطح سنج

11-   فیلترهای شنی و کربن اکتیو

12-   پکیج گندزدا (کلر و ازن زنی)

13-   پمپ های انتقال لجن برگشتی و لجن فعال مازاد با قابلیت برگشت لجن به صورت اتوماتیک

14-   دیفیوزرهای هوادهی عمقی حباب ریز از نوع دیسکی

15-   پمپ های انتقال پساب تصفیه شده به فیلتر های شنی تحت فشار

16-   سبد آشغالگیر دوگانه در مخزن دانه گیری از نوع دانه ریز و دانه درشت

17-   هوادهی توسط بلوئرهای خشک

18-   تابلو برق و کنترل

19-   سیستم پایش آنلاین

20-   سیستم کنترل از راه دور 


  

معرفی اجزاء تشکیل دهنده پكيج نوین تصفيه فاضلاب بهداشتی نیل فام

حوضچه دانهگیری و چربی گیری: واحد دانه گیری به منظور حذف مواد جامد دانه ای نظیر شن و ماسه، مواد ریز معدنی و همچنين چربي موجود درفاضلاب ورودي احداث می گردد. این مواد به دلیل اینکه جرم مخصوصشان بیشتر از مواد آلی می باشد، درحوضچه دانه گیر زودتر و با سرعت بیشتر نسبت به مواد آلی ته نشین می شوند.

در كليه دانه گير هايي كه تاكنون توسط اين شركت طراحي و ساخته شده است، تمام پارامترهاي مربوط به حوض دانه گيري اعم از طول، عرض، ارتفاع و عوامل دخيل در طراحي دانه روب اعم از استحكام سازه فلزي، ديناميك و پروسه عملكردي و نحوه پمپاژ دانه ها و همچنين سيستم دانه شويي كاملاً بر پايه اصول مهندسی، طراحي و با نرم افزارهاي مهندسي مناسب شبيه سازي شده تا مشتری در فاز اجرا با هيچ مشكلي روبرو نشود.


حوضچه آنوکسیک: در رآكتور انوكسيك فرايند دنيتريفيكاسيون اتفاق مي افتد. در اين فرآيند باكتري ها نيترات موجود در فاضلاب را به گاز بی اثر نیتروژن تبدیل می کنند. از تکنولوژی های انحصاری واحد آنوکسیک که توسط شرکت مهندسی کاشفان نیل فام ارایه شده است، حذف میکسر می باشد.

 

 مخازن هوادهي: مخازن هوادهی داراي بيشترين كاربرد وكارایي بالا درتصفيه فاضلاب مي باشد. از طرف ديگر فرآيندهاي رشد ثابت داراي پايداري در برابر شوك هاي آلي و هيدروليكي مي باشند. لذا با قرار دادن بستر هاي رشد ثابت در داخل مخزن هوادهي ،اين دو مزيت در يك جا جمع شده است.

 وجود بسترهاي رشد ثابت داخل مخزن سبب می شود که توده ميكروبي به آنها متصل شده و موجب افزايش ميزان بار سلولي مخازن هوادهي بدون افزايش بار جامدات ورودي به حوضچه ته نشيني ثانويه شود.



 

مخزن ته نشینی مجهز به صفحات لاملا: به منظور دست يابي به كارایي بهتر و بيشتر درحذف كدورت در حوضچه هاي ته نشيني پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیلفام، از صفحات موازي شيب دار استفاده می نماییم. در كدورت هاي يكسان با استفاده از سيستم لاملا، درصد حذف كدورت توسط حوضچه هاي ته نشيني در پکیج(راندمان حذف بالاتر از 78 درصد) بسیار بیشتر از حوضچه های ته نشینی معمولی می باشد كه نشان دهنده ی برتري عملكرد حذف كدورت در حوضچه ته نشيني مجهز شده به سيستم لاملا این شرکت نسبت به حوض ته نشين كننده متعارف مي باشد.

 

 حوضچه گندزدایی: فاضلاب خروجي از قسمت ته نشيني جهت گندزدايي و حذف انگل ها و ميكروب هاي موجود در فاضلاب به حوضچه تماس كلر هدايت ميشود.تعدادی از میکروب های بیماری زا احتمالاً در محیط فاضلاب نابود خواهند شد ولی تعدادی از آنها می توانند مقاومت کرده و در پساب خروجی ته نشینی نیز حضور داشته باشند. از آنجائیکه فاضلاب خروجی پکیج تصفیه فاضلاب نیل فام می تواند به مصارف گوناگون برسد، به منظور حفظ کیفیت و جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا در محیط، فاضلاب خروجی باید گندزدایی شود. در این راستا استفاده از کلر به عنوان یک ماده اکسید کننده قوی که در غلظت و زمان تماس کافی باعث مرگ این میکروب ها می گردد مطرح است. البته جهت گند زدایی استفاده از سیستم های uv  و ازن زن به صورت ابشنال به مشتریان شرکت مهندسی نیل فام پیشنهاد می گردد.

 

مخزن ذخیره فاضلاب: جهت ذخیره فاضلاب خروجی دستگاه تا چند ساعت در پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام، مخزن ذخیره فاضلاب در نظر گرفته می شود. حجم مخزن ذخیره فاضلاب پکیج تصفیه فاضلاب نیل فام با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.

 

 فیلتر های شنی تحت فشار: فيلتر شني دستگاهي است كه با فيلتر اسيون فاضلاب باعث حذف ذرات معلق موجود در آن نظير گل، رنگ، مواد آلي، پلانكتون، باكتري ‌ها و ذرات حاصل از خوردگي مي‌شود. در اين دستگاه، پساب حاوي ذرات معلق را از بستري از ذرات يك ماده كه مي ‌تواند شن و يا ذغال آنترايست (فيلتر كربن اكتيو ) باشد عبور مي ‌دهند. در اثر عبور فاضلاب از خلل و فرج بين ذرات شن، مواد معلق آب گير كرده و آب تقريبا عاري از مواد معلق، به دست مي ‌آيد.اين فيلترها هم بصورت عمودي و هم بصورت افقي ساخته مي‌ شوند. قطر فيلترهاي عمودي استاندارد از حدود 5/0 تا 3 متر و ارتفاع آن بين 7/0 الي 3 متر مي ‌باشد. البته فيلترهاي عمودي به خاطر آنكه در تمام راستاي ارتفاع آنها عمل تصفيه فيزيكي انجام مي‌ گيرد، به فيلترهاي افقي ترجيح دارند. در فيلترهاي افقي آب ورودي و آب حاصل از شستشو از طريق يك كانال فلزي طولي تقسيم و يا جمع آوري مي ‌گردد اما در در فيلترهاي عمودي اين عمل توسط نازل هاي ورودي از بالاي دستگاه انجام مي‌ پذيرد.


 

 

فیلتر های کربن اکتیو: فیلتر کربن اکتیو جهت حذف بو و رنگ فاضلاب استفاده می شود. کربن فعال به دلیل خاصیت جذب بالا باعث حذف عوامل فوق از پساب می گردد. از این نوع فیلتر ها در صنعت آب جهت حذف کلر آزاد و همین طور حذف کدورت و رنگ و بو می توان استفاده کرد. کربن فعال مواد آلی موجود در پساب را جذب و سپس تجزیه می‌ کند. در صافی کربنی، آب از بستر کربن اکتیو گرانولی عبور کرده و رنگ و بوی آن توسط ذغال کربن جذب شده و در نتیجه پساب خروجی بدون هر گونه بو و رنگی خواهد بود. در صافی کربنی، پساب ورودی باید کاملا زلال‌سازی شود و فاقد هرگونه مواد کلوئیدی و معلق باشد به همین دلیل فیلترهای کربنی معمولا بعد از فیلترهای شنی در فرآیند تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند.

 

ضد عفونی فاضلاب با استفاده از پکیج ازن زنی: گاز ازن یکی از قوي‌ترين اكسيد كننده هاي موجود در طبيعت به شمار مي ‌رود. ازن در طبيعت به دو روش توليد مي شود، يكي تابش نور فرابنفش صاتع شده از خورشيد در طول موج 185 نانومتر و ديگري تخليه الكتريكي كه بصورت رعد و برق رخ مي دهد و موجب توليد ازن از اكسيژن موجود در هوا مي‌شود.ازن عامل ضد ميكروبي با طيف گسترده و قوي بوده كه مي‌تواند باكتري‌ها، قارچ‌ها، ويروس‌ها، جلبک‌ها، کپک‌ها و … را در زمان كوتاهي بطور كامل از بين ببرد. اين سيستم در گندزدايي انواع آب‌هاي مصرفي در داروسازي‌ها صنايع غذايي، آبهاي بسته‌بندي، آب‌هاي فرآيندي، تصفيه پساب‌هاي صنعتي و استخرهاي شنا كاربرد دارد.


 


ضد عفونی پساب با استفاده از اشعه UV: امروزه استفاده از اشعه UV   با توجه به فقدان آثار نامطلوب آن بر روی محیط زیست به عنوان يك عامل ضدعفونی کننده در تصفيه آب در حال گسترش می باشد. بطور كلي عملكرد سيستم هاي ماوراء بنفش در ضدعفوني فاضلاب شامل توليد اشعه ماوراء بنفش با طول موج نانومترتوسط لامپ جيوه فشار پايين و يا خروجي پلي كروماتيك با طول موج 200نانومتر تا امواج مادون قرمز و مرئي توسط لامپهاي UV  با فشار متوسط ميباشد. طول موج بهينه در عملكرد گندزدائي در حدود 260  نانومتر ميباشد. مكانيسم عملكرد UV در از بين بردن ميكروارگانيسم ها شامل جذب فوتونهاي پر انرژي فرا بنفش توسط  DNAميباشدكه با تركيب شدن فوتونها با DNA خاصيت تكثير ميكروارگانيسمها از بين رفته و بافت ميكروارگانيسم متلاشي ميگردد. كاربرد اشعهUV  به عنوان گزینه جدید جهت ضدعفونی پساب در مقایسه با گاز ازن که دارای هزینه سرمایه گذاری بالائی میباشد و در رابطه با کلر که تولیدات جانبی مضر در آب به جا میگذارد مطرح است. عملكرد اشعه UV  علاوه بر از بين بردن قابليت توليد مثل و تخريب باكتريها، در مقايسه با ضدعفوني كنندههاي شيميايي، از قابليت نابودسازي انگلهاي مقاوم به ضدعفوني كننده هاي شيميايي  نيز برخوردار مي باشد.


سیستم پایش آنلاین پساب خروجی: به طور کلی فرایندهای تولید آب و یا تصفیه فاضلاب به نحوی طراحی می گردند که در هر مرحله با افزایش و یا کاهش برخی پارمترهای کیفی همراه خواهند بود. حال اندازه گیری سریع و مستقیم این پارامترها به طراحی صحیح و اطلاع از نحوه عملکرد بخشهای مختلف این فرایندها کمک می نماید. اندازه گیری آنلاین برخی از فاکتورهای شیمیایی و فیزیکی در خروجی پسابهای بهداشتی و صنعتی علاوه بر اطلاع رسانی از راندمان کاری یک تصفیه خانه در حذف آلاینده های زیست محیطی، مسئولین مربوطه را از نیز از شاخصه های کیفی پساب دفع شده به محیط زیست و مقایسه آن با میزان استاندارد تعریف شده مطلع می نماید.

 

سیستم کنترل و تابلو برق: تابلو قدرت و فرمان پکیج تصفیه فاضلاب نیل فام بر اساس جدیدترین استاندارد های ملی و بین المللی و با بهترین تجهیزات ساخته و اتاق کنترل نصب می شود.

 
دمنده هوا (بلوئر): در پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام رشد و تکثیر میکرو ارگانیسم ها و اکسیداسیون مواد آلی فاضلاب توسط آن ها به حضور و مقدار اکسیژن محلول در تانک های مربوطه بستگی دارد. انتقال اکسیژن مورد نیاز دستگاه توسط دمنده (بلوئر) قابل انجام است. جریان هوای تولیدی توسط بلوئر فشرده، خشک، عاری از روغن و هرگونه آلودگی است. ظرفیت بلوئر ها از 100 تا 4000 متر مکعب در ساعت و افزایش فشار خروجی تا 1000 میلی بار امکان پذیر است. هر پکیج کامل هوادهی عمقی شامل شاسی و پایه استقرار، بلوئر، الکترو موتور، تسمه و پولی، اگزوز صداگیر، فیلتر هوا ، شیر اطمینان و لوله های ارتباطی می باشد. سرعت جریان هوا در لوله ها حداکثر 20 متر در ثانیه در نظر گرفته شده است.






افشانک هوادهی (دیفیوزر): در روش هاي هوادهي عمقي به منظور انتقال و تزريق مناسب هواي فشرده به آب يا فاضلاب استفاده از افشانك ها یا دیفیوزرهای هوادهی به دليل توليد حباب هاي بسيار ريز توصيه مي شود. هر قدر حباب هاي هوا كوچكتر باشند، راندمان انتقال اكسيژن به آب به دلیل افزایش سطح تماس بيشتر خواهد بود. دیفیوزرها بسته به نوع كاربرد و اندازه روزنه ها در انواع حباب ريز و حباب درشت موجود مي باشند. دیفیوزرهاي نوع حباب ريز از يك ديسك با قاب نگهدارنده محكم از جنس پلي پروپلين و يك غشاء لاستيكي قابل انعطاف از جنس EPDM که دارای روزنه های بسیار ریزی جهت عبور حباب هاي هوا می باشد تشكيل مي گردند. اتصال ورودي دیفیوزرها در قسمت تحتاني قاب تعبيه شده است كه توسط بوشن هم سايز و يا كمربند ویژه اتصال از جنس پلي اتيلن قابل نصب روي انواع لوله مي باشد . در بسياري از موارد بدليل نياز به اختلاط و تلاطم بيشتر بويژه درحوضچه هاي متعادل سازي فاضلاب استفاده از دیفیوزرهای حباب ترجیح داده می شوند. این دیفیوزرها قابليت اختلاط شدیدتر جهت و تعليق رسوبات و لجن هاي غليظ را دارا مي باشند. دیفیوزرهاي حباب درشت اغلب از جنس پلي پروپلين و پي وي سي به شكل هاي بشقابي ساده و سوپاپي و یا قارچی قابل عرضه مي باشند. با توجه به تنوع موجود در طرح دیفیوزرها، ساير انواع آن در مدل هاي مختلف از قبیل لوله اي ، دیسکی طبق سفارش قابل تهیه و عرضه مي باشند.


 

 

کیفیت پساب خروجی از پکیج نوین تصفیه فاضلاب نیل فام

یکی از پارامترهای مهم در طراحی پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام کیفیت مورد نیاز فاضلاب خروجی با توجه به مصرف فاضلاب می باشد. در اکثر موارد فاضلاب خروجی جهت آبیاری استفاده می شود ولی با توجه به در کلیه فصول نیاز به آب نمی باشد معمولا کیفیت فاضلاب جهت دفع به چاه های جاذب و یا رودخانه ها در نظر گرفته می شود.

 

کاهش چشمگیر و قابل توجه BOD5، TSS و سایر پارامتر های کیفی در پساب خروجی و مطابقت با استانداردهای تخلیه زیست محیطی یکی از مزایای چشم گیر پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام می باشد. کیفیت پساب خروجی پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام فراتر از استانداردهای سازمان محیط زیست ایران می باشد.

 

نصب و راه اندازي پکیج نوین تصفیه فاضلاب نیل فام   

تمامی فعالیت های مربوط به بخش های طراحی و تدارک و ساخت سیستم های تصفیه با هدف امکان هرچه بهتر راه‌اندازی و بهره برداری آنها انجام می پذیرد. تخصص و تجربه شرکت مهندسی کاشفان نیلفام در استقرار سیستم های تصفیه باعث شده است که نکات و ملاحظات موثر در کارایی مد نظر قرار گرفته و از آنها در جهت دستیابی به اهداف تصفیه استفاده گردد. چنانچه استقرار یک سیستم تصفیه را در چهار مرحله طراحی، ساخت، راه اندازی و بهره برداری تقسیم بندی نمائیم، پس از اتمام مرحله طراحی و ساخت لازم است که عملیات راه اندازی به انجام رسد. در مرحله اول راه اندازی تجهیزات الکترومکانیکال بکار افتاده و جریان هیدرولیکی سیستم تصفیه برقرار می گردد. سپس بسته به نوع فرایند تصفیه پس از طی دوره راه اندازی، سیستم به راندمان اصلی و کامل خود خواهد رسید.

 

خدمات پس از فروش  

خدمات پس از فروش از جمله خدماتی است که شرکت مهندسی کاشفان نیلفام به مشتریان گرامی ارائه می نماید. این شرکت کسب اطمینان و رضایتمندی مشتری را سر لوحه فعالیتهای خود قرار داده و محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می نماید. بخش خدمات پس از فروش شرکت مهندسی کاشفان نیل فام با ایجاد شبکه نمایندگان نصب و خدمات پس از فروش پکیج های نوین تصفیه فاضلاب در سراسر ایران همواره سعی در ارتقاء سطح ارائه خدمات به مشتریان خود را دارد. پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیل فام با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش  به مشتریان گرامی ارائه می گردند.

 

نظر بدهید